BLOGGER TEMPLATES AND PSP Wallpapers »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 6 January 2012

♥ Hati Berbunga-Bunga ♥


najiyah : i can't forget u every second sayang ! iloveyousomuch my dear . hope u will forgive me . diz is my fault . i'm regret of what i'm do II u sayang . i really-II need u honey !
 # english ade failed sikit even aq dapat B dalam PMR ^_^

20 minit kemudian -->

helmi : hi , please call me back .

dengan aty yang berbunga-bunga , aq pown call laa dea sambil bukak lagu i love you by najwa latif (: epi gilew kowt bile dea anta mesej cam II even mesej II juz suruh call dea alek ! huh , rindu na dengar suara dea ♥ dea suruh aq translate maksud mesej aq II coz dea ta faham sanad ! sokay sayang , i will translate for u (:

najiyah : saya tak boleh lupakan awak setiap saat sayang ! saya sangat mencintai awak . harap awak dapat maafkan saya . nie semua salah saya . saya menyesal dengan ape yang saya buad pade awak .

then , tibe-II suara dea berubah . aq tanya npew nie ? dea cakap dea " TERHARU " ^_^ takyah na terharu sanad laa kan ? hhe , suke suke (: suara dea macam na nangez jea :'( sayang , dun cry ouke ? i will be beside u my dear ♥ 

helmi : ta sangke yang walaupun ite ta contact 1 ary , anje tulis pasal ucux at blog anje (: terimakaseh sayang

alhamdulillah , aq nan si jantung aty ♥ suda berbaek semula ^_^ terimakaseh sayang coz maafkan anje (: anje hargai ape yang ucux buad untuk anje ! anje akan tunaikan janji-II anje (: iloveyou sampai maty laa my prince ♥ hope hubungan ite direstui and diredhai oleh ibubapa ite , amiin ~ 
iloveyou laa Capital H

0 comments: